jaka prace chcialbym wykonywac w doroslym zyciu

jaka prace chcialbym wykonywac w doroslym zyciu

Mają zieloną sałatkę z lunch i kolację. Jedz mniejsze posiłki częściej, zamiast trzech dużych posiłków. W rzeczywistości, jeśli nie jesteś głodny, podczas posiłku, nie jeść.

Krok 2 – Unikaj jedzenia wyrafinowaną, do tuczu, przetwarzane, toksyczne, cukier ładunkiem, paczkowane, skażone man-made „żywność”, które są ładowane z cukrów, tłuszczów, soli, toksycznych dodatków i wyrafinowany mąki.

Unikać zdrowiem niszczycieli jak MSG, o wysokiej zawartości fruktozy słodzik kukurydziany, aspartam, NutraSweet, Splendą, równych, sodu soli kuchennej chlorek, uwodornione i częściowo utwardzony olej (tłuszcze trans), olej bawełniany, olej palmowy, soda, napojów dietetycznych i produktów margaryny , Należy również unikać wszystkich wieprzowinę i produkty z wieprzowiny, skorupiaki (krewetki, homary, kraby, ostrygi, małże, itp), hodowlane ryb i wędlin obiadowe.

Krok 3 – Pij dużo naturalnej wody źródlanej na co dzień.

Najlepszym przewodnikiem jest pić połowę masy ciała w uncjach dziennie. Innymi słowy, jeśli zważyć 160 funtów, należy pić 80 uncji wody dziennie. Nigdy nie pić wody z kranu, który jest ładowany z chloru, fluoru i innych zanieczyszczeń chemicznych. Tylko pić naturalną wodę źródlaną lub studni artezyjskich wody. Można również pić świeżo wyciskane soki owocowe i warzywne domowej roboty, z umiarem. Herb herbata jest inna alternatywa. Nigdy nie napój gazowany, diety napoje gazowane w puszkach lub butelkach soki owocowe.

Krok 4 – Nie należy przyjmować przez człowieka witaminy i minerały syntetyczne chemiczne. Zamiast skupić się na wszystkich witamin, minerałów, przeciwutleniaczy, składniki odżywcze, itp z całych źródeł żywności.

Gorąco polecam biorąc żywo całej żywności suplement diety takich jak „święta” (złożony przez Uri International). M ożesz uzyskać więcej informacji na ten temat w moim Resource Box, klikając na link do mojego bloga żywienia.

– autor artykułu